Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Saturday, December 11, 2010

Orang yang mencintai kamu..

* Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu seadanya. Dimatanya kamu selalu yang paling cantik walaupun mungkin kamu berasa berat badan kamu sudah berlebihan atau kamu rasa gemuk. Itulah cinta.

* Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang pelik seperti menelefon kamu 100 kali dalam sehari, atau membangunkan kamu di tengah malam untuk mengirim sms , atau menelefon kamu kerana saat itu dia sedang memikirkan kamu. Itu cinta namanya.

* Jika saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan , dia akan ada di sana menunggu kamu kerana dia tak pernah mencari orang lain. Ya… dia tetap akan menunggu kamu.


*Ketika kamu saling mencintai maka dia tidak akan pernah saling mengkhianati walau sekalipun. Dia akan saling setia sentiasa , memberikan semua komitmennya.







*Ketika kamu saling mencintai maka sedetik pun dia tidak akan mahu berpisah , lubuk hatinya selalu saling terpaut. Meskipun jasad dia berjauhan, hati kamu seolah selalu tersambung.

*Orang yang mencintai kamu sentiasa ingin menghiburkan kamu dan menjadi banyak cakap walaupun bagi orang lain , dia adalah seorang yang pediam.


*Orang yang mencintai kamu akan menjadi orang yang paling rajin bagi kamu dan sanggup melakukan apa sahaja untuk kamu.


*Orang yang mencintai kamu menitiskan air mata kerana kamu lebih lebih lagi jika dia seorang lelaki. Bukan mudah untuk seorang lelaki menitiskan air mata.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...