Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Thursday, January 6, 2011

*Bantu saya*

boleh tolong tak? tolong jawab polls saya ni. hehe. polls ni ade kat right side blog saya ok. tak susah pun. dua soalan je. hehe.



bukan ape , saje nak tau pendapat uolls. ye lar-hh , kadang kadang saya pernah terfikir untuk buang background music kat blog saya ni. kadang kadang bila tengah dengar lagu + bukak blog akan jadi pening. sebab dengar dua lagu dalam satu masa. haha. 

tapi kadang kadang bagus gak sebab bila saya bw kat blog laen , boleh dgr lagu lagu yang saya tak pernah dengar. and sedap sedap lak tu. ade yang saya cari & download lepas dgr. hehe

*dah dapat lagu untuk dijadikan sebagai lyrics of the month. inspirasi from her blog. wait & see. hehe*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...