Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Tuesday, March 22, 2011

Ber-sauna di UUM. syiokkk

hari ni hari ber-peluh saya. sebab hari ni rasanya paling banyak peluh saya keluar.

kenapa? sebab saya telah merelakan kaki untuk ke pusat sukan UUM. hehe.

plan nak kuar kul lima petang. tapi biasa lar. kul 5.30 baru kuar. 

sampai kat pusat dalam kul 6 petang. first time g sauna ni. ingat takde orang. sekali masuk , alamak ramai lak.

tahu lar kan keadaan dalam bilik tu camne. malu. hehe.

saya tak snap picture pun. tak teringat. 

sama lar cam gambar kat bawah ni. 

cari kat google daripada seorang student UUM gak.



duduk lar dalam tu lebih kurang setengah jam.



keluar lar segala yang tak diperlukan oleh tubuh ku ini. *nyah kauu!* 

pakcik kat kaunter tu suruh datang ambil kad matrik kul 7. 

tapi kitorang g balik kat kauter tak lebih lima minit pun. dia dah lesap. haishh. 

terpaksa lar tunggu sampai kul lapan. hukk. lama gilee!

sambil sambil tu , kitorang masuk gym. cuba itu ini.

macam orang tak pernah masuk gym pun ada. haha. 

perasaan best. nak datang lagi. nak datang lagi. 

masuk sauna bayar RM3 je. kalau seminggu tiga kali , sebulan dalam RM 36. boleh boleh. hehehe. 

lebih murah kalau nak dibandingkan dengan yang kat luar.

saya sayanggg UUM sebab ada sauna. hehe. :)

1 comment:

UniMeOw said...

syg yuyuem gak..eheh ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...