Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Sunday, May 8, 2011

The Fast & The Furious 5!

sape dah tengok movie ni? besh tak?

dengar cite dari orang tu , dia cakap besh.

 Fast And Furious 5 "Fast Five"


movie ni dibintangi oleh Vin Diesel , Paul Walker & Dwayne Johnson ( The Rock!! ) dan ramai lagi. 

mereka yang minat genre aksi lebih lebih lagi kereta mesti tak ketinggalan tengok cite ni. kan.

pelakon fast 5


ouh. kesiannya kat saya. movie ni dah lama ditayangkan baru lar dapat tengok. 

yelar , duduk kat sini ka;au nak g tengok wayang pun terpaksa  g Jitra Mall. 

naek bas 45minit sampai. tambang RM3.50. 

kalau dapat naek bas Mara besh sikit sebab ada aircond. kalau bas lagi satu tu takde aircond+tingkap!

bayangkan lar bas lama yang macam tu pintu lak satu je kat depan. 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...