Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Wednesday, May 4, 2011

hadiah hari jadi!!

uwaaa! 


aik. kenapa saya nangis time birthday ni? hukk. sebabnya , saya dapat hadiah yang paling best kali ni terbaek dari fiza , myra & awieee. walaupun birthday dah lepas 3 hari yang lalu. 

hadiahnya adalah .. .. 


uwekkk! memang serious busuk giler! tak berperikemanusiaan betul lar korang ni tau. perghh! walaupun dah mandi , dah syampu rambut tiga kali , still boleh terasa bau bauan tersebut.

tapi .. diorang ingat , diorang je plan nak kenekan saya? haha. saya pun dah plan awal awal nak kenekan diorang. mula mula tu , saya ingat nak lari je bilik kawan lain. but then tetiba terpikir lak nak buat ramuan air untuk diorang! haha. saya amek air + sabun basuh baju + telur ayam dua biji! digaul sebati. simpan dalam locker. kalau simpan kat luar , takut diorang nampak lak kan. haha.

ada ke patut? nak simbah air kat orang boleh panggil panggil dulu, tapi saya memang dah tau yang saya akan disimbah dengan air yang busuk. tak sangka lak sebusuk itu! pheww! 

at last , kitorang sama sama bermandi dengan air air tu. lepas kene simbah air tu , ingat dah habes lar. nak cuci cuci koridor & toilet semua. skali .. .. parpp! kene simbah ngan tepung gandumm! erghhh! geram nya. time tu saya dah takde perasaan. sebab rasa sesak nafas sangat dengan bau air tu. macam dah habes nyawa pun ada. dah ingat nak jadi pape je. naseb baek ok. 

apa apa pun. thanx korang bagi pengalaman yang takkan dilupakan ni. tunggu time korang lak!!!! 

saket kepala. nak telan panadol. then sleep kalau boleh! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...