Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Monday, January 30, 2012

Keputusan Penuh Anugerah Juara Lagu ke 26

Anugerah Juara Lagu ke 26 pada 29 Januari 2011 telah pun berlalu dengan jayanya. macam macam gaya dan idea idea menarik telah ditonjolkan oleh artis artis yang membuat persembahan. terutamanya sekali hafiz. kan kan kann? haha. 

Juara Lagu Ke 26

Awan Nano - Hafiz


Naib Juara Lagu Ke 26

Beribu Sesalan - 3 Suara (Ning Baizura, Jac & Shila Amzah)


Tempat Ketiga Juara Lagu 26

Karma - Faizal Tahir


Persembahan Terbaik

Kisah Hati - Alyah


Vokal Terbaik
Awan Nano - Hafiz

Hafiz, sebagai pemenang tempat pertama membawa pulang trofi & wang tunai berjumlah RM35,000.wahhh! manakala tempat kedua membawa pulang trofi dan wang tunai sebanyak RM15,000 & tempat ketiga membawa pulang RM12,000. pemenang Persembahan Terbaik dan Vokal Terbaik pulak masing-masing membawa pulang trofi dan wang tunai  RM10,000.




**barisan pemenang**


**kemunculan Remy Ishak yang mendapat sorakan penonton tuu**


**haa najwa , esok sekolah kan kan kann. balek cepat! haha**

untuk anda yang nak tengok lebih banyak gambar, boleh lar klik SINI ye.

"KALAU BERPACARAN mulalah nak guna KEKANDA ADINDA, namun aku bukan seorang PENAKUT untuk akui aku pernah punya kisah CINTA MUKA BUKU suatu ketika dulu. Bila melafazkan cinta, terasa diri ingin sentiasa dekat SEDETIK LEBIH dengannya. Bersaksikan SUNGAI LUI yang mengalir lesu dan di bawah redupan AWAN NANO itu, aku ingin berpesan: "Wahai GADIS SEMASA dan WANITA SELURUH DUNIA, ini KISAH HATI yang bukan untuk dipermainkan. Kerana dunia ini penuh dgn KARMA dan harapnya kisah cinta kita bukan berakhir dengan BERIBU SESALAN."
**persembahan yang bersahaja oleh hafiz. jom layannn*


**rindu giler dengan persembahan Lan (Azlan & The Typewriter). dulu, kalau dengar lagu die je mesti nak menjerit excited. haha ;) **

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...