Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Tuesday, November 30, 2010

Kenape Saya Tak Sabar Nak Balik Johor?

saye memang tak sabar sabar sgt nk balek umah! hukk.. nape? sbb nk makan makanan favourite saye. dh terliur dh bile tgok gmbar makanan yang sedap sedap.

antara makanan yang sedap saye nak makan bile balek nanti!!


ROTI JOHN

(  lame kowt tak makan. haha. )



RENDANG AYAM

( slrppp! )



SIPUT SEDUT MASAK LEMAK CILI API

( suke sgt! )



BUBUR SOM SOM 

( tapi saye suke sebut sum sum )

nenek saye yang buatkan! hehe. 



ABC Kg Melaju Majidee

ape yang special? sebab die ade letak coklat! yummms!

( tapi pic kt bawah ni bukan yang ori. just lebeh kurang je. hehe )
 sape sape yang datang jb , try lar abc ni ye. 



 Mee Bandung Johor

kalau kat johor , rase udang die lebeh. kat cni cam tak sangat.



Mee Rebus Johor

 suke kalau mak usu saye yang masak! hehe. 

( laen dari mee rebus mamak yang saye makan kat cni! )



Cheese Cake

( saye suke yang mak saye selalu belikan. sedap! )

lagi lagi kalau sejuk!


banyak lar lagi! saye tak sabar untuk makan sahaje! haha. 

habesh lar balek melantak sakan.

saye pun rindu gak kat budak kecik sorg ni. sangat pandai bercakap. hari tu saye kol , cakap ngan die jap.

boy tau. bukan girl. baru 2 tahun 4 bulan.


akim : aa.. aa.. dah makan lum?

saye : dah makan dah. makan kfc. 

akim : oooh...

saye : akim nak makan kfc?

akim : tak pe. tadi ayah dah beli.

hahaha! pandai pandai die je. padahal tak ade pun ayah die belikan die kfc. pandai je die cakap.

nak tengok lagi gelagat die?

 agaknye ade cita cita nak jadi chef? haha.


pakai baju mama die. pandai pakai baju sendiri. baju org dah besar pun die tibai. haha.


tak sabar nak pergi sekolah. sabar lar akim oii. tunggu lagi dua tiga tahun ye.


akhirnye terlentang gak. 

tu pun nak buat aksi. hehe.


~uwaaa~

saye rindu semue lar! 

tak sabar nak balek!!

Dimana bumi dipijak , 
Disitu langit dijunjung.


1 comment:

aNiez_iEz crEw (",) said...

s0dapnye den teng0k r0ti j0hn gan abc uh . . .my favourite hehe . .
agy2 abc kt kg.melayu an siap gan ais krim skali pehh s0dap nye . .
t ite balek nk p beli r . .
hahahaha . ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...