Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Wednesday, December 15, 2010

Lelaki Takut Bila Perempuan..

nak tau ape yang lelaki takut ?








#1 Bila perempuan mekap tebal tebal. entah bape inchi nak bermekap pun tak tau. sampai boleh nampak perbezaan warna kulit tangan ngan kulit muka.


#2 Mencukur kening terlalu nipis sampai dah tak nampak macam ada kening. Pastu siap lukis lukis dah macam opera ( sendiri paham lar ye ) yang tu. Bagi lelaki , bukan je buat mereka takut malah diorang takde rase minat untuk dekat ngan perempuan yang macam ni.


#3 Solekan mata yang terlalu tebal. Gaya seperti ini boleh menenggelamkan kecantikan semula jadi yang ada pada diri sendiri.


#4 Lip gloss yang terlalu tebal di bibir. fuhh. dah macam kene sengat lebah. haha.


#5 Sesetengah lelaki takut untuk mendekati wanita yang berkuku panjang. Malah , dalam Islam turut tidak dibenarkan untuk mneyimpan kuku yang panjang kerana boleh memberi kesan yang memudharatkan. Kuku yang pendek juga lebih kemas dan cantik serta mudah untuk diuruskan.


#6 Berambut kusut.  Rambut yang lembut dan lurus adalah yang paling disukai lelaki. 


haa. korang ada ke sifat sifat camtu? ish. jauh jauhkan lar. :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...