Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Sunday, December 19, 2010

Lelaki yang masih DARA


Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan
mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar
sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara
seorang gay. 



Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay,
akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.




Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam
segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu
terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil
memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada
yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli
geleman melihat tingkahlaku mereka.


"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.


"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan
itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.


Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut
sahaja.


"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.


Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan.
Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu
perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di
dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.


"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil
memandang wartawan itu.


"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.


Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka
menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.


"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.


"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah
seorang gay itu.


Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh
pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya
nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.




Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. 


AWAS!!

3 comments:

Shida Risha said...

hahaha.... lawak-lawak...

sayemilikdieselamanye said...

haha.. bhaye2.. lelaki takleh kentut kat public..

iEz said...

hahaha . .
lawak giler . .
pecah perut jp. .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...