Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Tuesday, February 15, 2011

Nokia N8 - bila nak datang kat saya?

Entah kenapa. First time saya tengok model ni , terus terpaut hati. hehe.



silver white , dark grey , orange , blue , green.

mana satu pujaan hati?

nak yang warne silver white tu. sebab agak handsome. 

screen size die 3.5". sangat lar saya suke kalau hp yang screen dia besar besar. hehe

size 113.5x59x12.9mm. 




kamera 12mp.

memori dalaman 16gb. 

boleh smbung kt hometheatre umah.

ade fungsi navigation. suke suke. hehe :)



bleh play music 50 jam tanpa henti. tapi saya tak dengar music kt hp sgt pun.



price in malaysia lak lebih kurang RM1600 atau kurang. hurm.

powered by symbian^3.

kalau sape sape nak tau lebih lanjut , refer to NOKIA MALAYSIA : N8

wahai nokia N8 , kau tunggu aku. jangan pergi mane mane hokayy!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...