Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Wednesday, March 16, 2011

Bila dahi dah berkerut kerut , Bila dada dah berombak ombak

*power tak title post saya?*hehe.

tahu tak kenapa dahi akan berkerut kerut? bukan berkerut ke atas. berkerut ke tengah. sampai macam nak bercantum kening tu. salah satu sebabnya ialah bila seseorang tu tengah marah. macam.. saya?


ouh, entah lar. tension je rasa. ada tak sape sape nak bagi pinjam muka? saya nak pinjam kejap je. lepas bagi sepuluh dua puluh penumbuk , saya pulangkan balik. ada tak? takde? i dont care. saya nak jugak. siap lar sapa yang paling first baca post ni. ha, awak tu. ye awak lar. meh sini nak bagi penumbuk. haha.

tension ke stress? ke sama je? entah. malas nak fikir. maybe disebabkan oleh surrounding yang entah macam hape! hate it. hurhh. bila lar nak habes dua tahun lagi kat sini. cepat lar sikit.

bila saya marah , saya akan diam. bila dah terlalu marah , saya akan.. nangis? ye. menangis. sebab dengan cara tu , boleh kurangkan apa yang saya rasa. NUR saya lar yang selalu jadi mangsa kalau saya menangis sebab marah or sakit hati dengan kawan saya. NUR saya lar tempat saya luahkan isi hati saya. *saya sayang NUR saya*. kawan saya pun ada yang jadi tempat saya luahkan perasaan. *saya sayang kawan saya itu walaupun jauh dimata*. saya tak suka nak luah kan kemarahan dengan kata kata. sebab akan menyakitkan  hati orang lain. dah lar hati kita tengah sakit. lagi dihamburkan kata kata kemarahan kat orang yang kita marah tu.


bukan dapat redakan keadaan. tapi makin merumitkan. saya tak suka nak gaduh gaduh dengan orang. takde pekdah nye. kan. biar saya je yang rasa. sebab rasa tu akan hilang jugak. camne saya hilangkan perasaan tu? bila saya dah puas menangis. bila saya dah boleh tenang kan perasaan dan bersabar. 

kawan saya tak akan tau kalau saya marah kat dia. kawan saya tak akan tau kalau saya tak suka kat dia. tapi walaupun saya tak suka kat KAWAN saya , dia tetap kawan saya. melainkan kalau dia yang taknak kawan dengan saya. sebab buat apa nak bagitau kalau kita tak suka dengan seseorang tu. tak payah nak bagitau kat orang lain yang kita tak suka kat sape sape. nanti jadi makin complicated lak.

p/s: rindu NUR saya. sayang NUR saya.

2 comments:

AH7 said...

nape nk marah2 ni? ce cite? ce cite?

Unknown said...

marah sebab de org yang cari kite bile perlu je. bile xperlu, die blah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...