Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Saturday, March 12, 2011

Hantu Kak Limah Balik Rumah di pagi hari!

pagi. pagi. pagi.

apa yang korang buat pagi pagi sabtu ni? saya bangun tepat kul 8.55 pagi. kejut NUR saya. tapi dia taknak bangun! hurhh. then g toilet jap. on baby Q ni. bukak cita HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH ! boleh lar cita tu. boleh lar? hurm. ok kowt. cuma ada scene scene yang tak masuk akal sikit je. cam poyo. hahaha.


part sedih ke ni? entah. haha. kesian kat dia ni. kaki tersepit bawah benda alah ni. dah tak pasal pasal lumpuh.


tuan punye buat dek. sibuk duk gelak ngan bini. entah apa yang lawak agaknya. padahal bini dia kirim beli barang je. 


*rope ropenye* kak limah ni sakit mental ha. adoiyai. orang sakit mentl terer terbang terbang wo. haha


dah habis tengok cite tu , baru online. kejut NUR saya lagi. dia tanya kul bape. saya cakap dah kul 10.50. ha , amek kau. baru nak terperanjat. kelam kabut bangun baru nak mandi. adik dia pun sama. haishh. (raplah betoi la hampa dua ni.) hehehe.

hari sabtu tak memberi apa apa makna pun bagi student UUM. sebab? hari sabtu ada KO-K. hukk. tak rasa macam cuti pun. KO-K saya start kul 2 sampai kul 4 nanti. KO-K saya apa? ada lar. KO-K saya is something about MUSIC. hehe. jurulatih dia ok. saya suka. :)

hurm , perut pun nak berkaraoke. nak g makan dulu. jom jom jom. hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...