Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Sunday, March 6, 2011

HILANG!

WATTDA?!

nape camni ni? nape ni??! hoi , mane pergi blog blog yang saye follow?? nape hilang. ada ke patut , tertulis kt situ "you're not currently following any blogs. Use the Add button below to enter blogs you'd like to follow in your reading list."



nape jadi camni lak? aduhh. pening. dah hilang mane mane blog yang saya suka & follow tu. haishhh.

nak kena cari balek , then follow balek. tapi sure sangat sangat tak 100% saya dapat jumpa balek blog yang saya follow.

whatever , malam ni lepas habes exam STID1103 Computer Application In Management , saya cari balek ok.

wish me all the best.

p/s : blog Sang Mentari tu , bukan saya punya tau. my kawan ter-sayang punya. dia buat private blog. jangan salahh faham ye.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...