Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Wednesday, March 9, 2011

perghhh! sedapp

saya suka makan cendol. 

hari hari saya makan cendol!


*pergghhhh!*


camni pun sedap gak ni. ada pulut + durian. slurrpppp!

entah kenapa tetiba malam malam camni terasa nak makan cendol! nakkk! hukk. sedapnyee. teringat dulu time saya skolah rendah. kalau teman nenek g pasar lambak je , balik tu mesti beli cendol. kalau boleh nak dua. satu tak cukup! haha. tapi sekarang nenek dah kurang g pasar lambak. selalu beli barang barang basah kat van yang lalu tu je. saya pun jarang ada kat jb skang ni. asyik kene campak kat utara ni je. haishh.
*nampaknya memang akan kat utara sampai ENTAH.* hehehe.

kalau pergi pasar malam pun saya nak beli cendol. or just kirim kat ayah saya je.

kat UUM ni ada je. tapi jauh & xsempat & malas kadang kadang nak g. ada kat Perwaja , Petronas pun ada satu. lagi? ha! kat stall CoolBlog mall tu pun ade. ouh yes! esok nak g beli lar. nak test macam mana rasa dia.

p/s : tak boleh nak titow ingat kat cendol. hehehe. kempunan baby lam perut. *mengarut kejap* jadi tak betul lepas jawab paper statistic tadi. haha. =P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...