Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Monday, March 7, 2011

Macam macam SMS !



Mesti korang pernah dapat sms sms yang kureng asam cam kat bawah ni. kalau sekali sekala dapat xpe lar gak kan. kalau dah banyak kali nanti rase boring lak. cam ada lar kawan saya sorang tu kan ,dia tak suka sangat kalau org asyik bg mcj yang camni. 


# Katak pisang katak puru , 
   adakah katak & pisang sepupu? 
   jangan perasan atau terharu , 
   bukan nak ucap kata rindu , 
   saja nak ucap selamat malam to U. 

# Masa bercinta marah pun manis. Baru kawin lagi lah manis. Dapat anak pengalaman manis. Bila tua dapat KENCING MANIS. 

# Indah Manusia kerana Akhlak 
   Indah Bulan kerana Cahaya 
   Indah Cinta kerana Sayang 
   Indah Benda kerana Hiasan 
   INDAH WATER KERANA JAMBAN. 

# Kepada penerima sms ini , sila laporkan diri segera ke hospital bahagia dengan tenang. 

# Kalau kita letak monyet depan org panggil monyet Mamat. Kalau letak belakang org panggil MAMAT MONYET !! 



# Ingatlah jika dimarah kamu DIAM. Jika difitnah kamu SENYUM. Jika dikeji kamu KETAWA. Nescaya dgn berbuat demikian , kamu tergolong orang orang yang SOUND TROUBLE!

# Sebut betul betul. Rambutan , nangsat , tmemikai ,keladri ,nyaynok. Bersabarlah. Tiada siapa yang mahu dilahirkan sengau seperti kamu!!! 

# Mulau mandan nyawuh ngenengah, ngunung naik nenyemang ningnga, anyur madan ningamung nanah, muni yang maik ningenang nyua. kesiannya awak.. sengau rupanya! 

# Jika mentari datang memancar terik , 
   Biar aku menjadi payung mu , 
   Jika ribut datang melanda ,
   Biar aku menjadi pelindung mu , 
   Jika banjir datang mencurah , 
   Biar aku menjadi sampan mu , 
   Jika ceti datang meminta hutang , 
   Biar aku lari dahulu. 

# Angkat tangan! Ini rompakan. Yang hensem ke sebelah kanan. Yang lawa ke sebelah kiri. Yang hodoh ke tengah! ha, kau! Jangan pura pura nak baca sms lak! Cepat ke tengah!


bercakap pasal sengau , saya teringat kat sorang foreigner ni. tapi dia bukan sengau. nak cakap hensem , boleh lar. putih. badan tough. muka manis. senyum je. ala ala macam ni.




tapi rupanya gagap. adeshh. bukan lar nak mempersendakan dia , tapi korang sendiri boleh image kan. dengan fizikal dia camtu. tiba tiba cakap nak gagap. time dia buat presentation tu , saya nak tergelak. tapi tahan je sebab taknak dia terasa hati. saya buat lar keje lain. conteng conteng kertas. sembang sembang ngan kawan. sebab nak tahan gelak je. lepas habesh klas tu , saya cakap kat kawan saya pasal dia. kawan saya cakap , " aku tak sempat nak tahan gelak. dah tergelak tadi." hehehehe. kepada insan tersebut , i'm sorry! hehe :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...