Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Wednesday, March 30, 2011

Segmen Bersama Ben Ashaari : Deco Deco Beng Beng Boong !

ehemm. ehemm. baru first time nak join segmen Ben Ashaari ni. dan... baru nak follow beliau. dushh dushh. apekah? haha. sebelum ni saya jarang or maybe takde join benda benda cam ni. sebabnya saya kurang ada masa untuk benda benda camni. busy sikit. kalau ada freee time baru lar saya update entry banyak sikit. :) tahniah  kepada beliau sebab berjaya menjerumuskan saya untuk join segmen ni.



untuk segmen ni, just buat satu entry dan letak header blog Ben Ashaari. blogger blogger laen akan datang blog yang join segmen ni, tapi kene pastikan yang blog korang cantek. cantek ke blog saya? eh, cantek lar. kalau tak, takde lar kawan kawan saya minx tolong make-up kan blog diorang. hehehe. *perahsantan lak kan*

eh, jom lar join skali. boleh kenal dengan ramai blogger laen. jom jom! :)

more informations www.benashaari.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...