Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Saturday, April 9, 2011

Jom Singgah Alumni Junction UUM!

*beberapa hari yang lepas* ( dah lepas baru nak update! haha ) saya ngan tiga orang lagi kawan saya ( farhana, yanie & ira ) g makan makan kat Alumni Junction. tempat ni berhadapan dengan DKG2. student student UUM terutama chinese suka sangat makan kat sini. tak ber-aircond pun tempat dia. kadang kadang panas gak lar.

harga makanan kat sini tak lar mahal sangat. just berpatutan dengan apa yang kita nak makan. macam macam ada. AMRA JUICE pun ade! eh, AMRA? ape tu? sapa tau? AMRA tu buah KEDONDONG. so lepas ni , panggil amra ok. hehe.


choc shake tu saya punye. dah separuh baru ingat nak snap pic. hehe.

yang lagi satu tu mango juice (sedap. manis.) & coke. 


yang ni watermelon juice. ira punye. saya tak suka. 


oleh sebab taknak makan nasi , saya pilih Bihun Singapore ni je. tetiba ada tauge lak. aiseyyy.


yang ni Tomyam Fried Rice. 


yang ni lak Mee Goreng Jawa. biasa je. tapi sedap gak. 

si farhana & yanie tu sempat lagi bungkus nasi ayam. tu pun sebab ter-nampak (ter!) customer laen makan nasi ayam tu. haha. farhana & yanie ni memang banyak makan. kata nak diet. entah bila. hehehe.

p/s : farhana & yanie, jangan marah ye! nanti kita g lagi boleh? hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...