Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Saturday, April 9, 2011

kalau nak berniaga , berniaga lar betul betul.

entry kali ni pun tentang makanan gak. hehe. ada kah menunjukkan saya banyak makan? eh, tak. saya selalu makan sandwich sahaja! takpun bihun sup atau apa apa je selain nasi , mee , kueyteow, ayam & daging. hehehe.

sebenarnya , saya kurang puas hati bila order makanan yang serve *macam* maen maen je. macam nak taknak je masak. tapi saya ni bukan lar seorang yang cerewet sangat.


contohnya macam pic kat atas ni. saya order bihun sup. just bihun, kuah sup (macam air je) sayur kubis & ayam. macam bihun segera MAMEE je. bawang pun potong besar besar. macam tak tumis apa apa. hurm. kedai makan ni kat changlun. nama kedai tak ingat lak.  sambal kicap pun tak ada. 


*membasah kan tekak dengan teh ais*


tapi memang kedai ni kurang orang makan. eh, bukan kurang. takde kowt. sebab time kitorang datang, just cuma ada sorang customer. tu pun dia nak blah dah. time kitorang makan, takde orang pun. 

bila order makanan dalam menu , banyak yang tak ada. kalau tak ada , takpayah lar letak lam menu. 

macam mana nak maju camni? ish ish ish. 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...