Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Saturday, May 21, 2011

2 paper lagi sebelum cuti semester yang panjanggg!!

uhh. ada lagi dua paper untuk final exam.

23/5 Social Science

24/5 Financial Management 1


rasa macam lambat je nak habesh. lagi 3 hari!  walaupun saya habesh exam pada 24hb mei ni , tapi saya terpaksa tunggu sehingga 27hb mei. sebab .. family saya datang amek. hehe. 

mak saya suruh angkut semua barang bawak balek. sebab cuti 3bulan 3minggu kan. saya rasa macam nak tinggal sikit je kat pantry tu , tapi tak tau lagi lar. takut je barang hilang. sebab sem lepas saye hilang pencil box. tak tau lar camne boleh hilang. wayar wayar printer tu semua dah kat luar. naseb baek printer tak kene kebas. 

tak dapat nak update blog sangat. hukk. korang korang doakan saya ye. hehe :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...