Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Friday, May 6, 2011

My 100th Follower!!

akhirnya angka follower saya mencecah ke angka 100! 

thanx to Anak Incik Mokthar sebab sudi jadi follower saya. 

jom usha blog dia. cute macam tuan punya blog.


actually kan , dia ni satu skola rendah ngan saya dulu. 

taktau lar dia ingat saya lagi ke tak. 

kalau tak silap saya , dulu dia klas 1 cerdik. saya 1 cemerlang. 

kalau tak silap lar. sebab tahun 1998.

dah 13 tahun lalu! haha. 


sekolah kebangsaan taman daya johor bahru.

GAMBAR SEKOLAH KAMI

dulu klas saya kat bangunan yang tengah tu. aras dua.

ingat lagi guru kelas cikgu zaharah. 

eh. macam buat kenangan sekolah lak. 

pape pun , to Anak Incik Mokthar thanx jadi follower saya yang ke 100!!

=D



1 comment:

Farhanah Mokthar said...

hye there.
thnks a lot utk entry ni..

hee :P
kita pernah satu sekolah?
add lah fb kita.
boleh buat jejak kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...