Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Sunday, June 5, 2011

about DIGI again!

haa. lagi lagi Digi. saya memang suka dengan Digi ni.
sebab service diorang bagus gak lar.

oleh kerana service broadband XX yang saya guna skang ni kadang kadang agak lambat , saya terfikir lar untuk menggunakan Digi. tapi.. tapi.. bukan saya register Digi Broadband. 

saya just gunakan simcard Digi & masukkan dalam usb modem yang sedia ada. 

Digi gives their customers unlimited internet service after RM3 prepaid usage. yup! UNLIMITED.

jika kita kira , RM3 sehari x 30 hari = RM90. takde had lak tu.

kalau nak subscribe yang weekly punye , RM15 = 7 hari. lagi jimat.

ouh. lupa lak nak bagitau. saya menggunakan prepaid. bukan postpaid.

boleh lar buat BACKUP gak Digi ni. bukan lar setiap hari saya online guna simcard Digi. kadang kadang je.

ada gak terfikir untuk beli simcard Digi yang baru khas untuk online. 

sebab simcard Digi yang ada sekarang ni , saya guna untuk voice call & message FREE.

tengok tu. FREE lagi Digi bagi. hehehe.

hidup bahagia dengan Digi! :D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...