Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Friday, June 3, 2011

eh! NARUTO dah besar ey?

tadi saje lepak lepak depan TV lepas memasak. (memasak tau!)

tengok TV3 cita NARUTO. skali baru ter-perasan yang NARUTO dah besar ey?

haha. saya tak lar minat nak tengok cita kartun ni. 

tapi jarang kalau watak kartun ni membesar.


macam watak NOBITA contohnya , takde lak watak dia muda remaja. kecik macam tu je ha. hehe.


dah lama tak tengok cita cita camni. tiga bulan melepak kat umah ni tak tau lar apa nak ditontonnya.

kartun lama yang besh kat malaysia ni yang saya suka adalah karya Datuk Lat. 

Kampung Boy!



lalala~ lalala~ lalalalala~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...