Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Wednesday, June 22, 2011

Lyrics of The Month (June) - Jangan Kau Pergi

dah lama tak buat entry untuk Lyrics of The Month.

dah tercicir dua bulan (April-Mei!). lupa lar nak update. hehe.

untuk bulan JUNE ni saya nak pilih lagu .. 

Jangan Kau Pergi
-Erry Puta/Reen/Shajiry-


*sebelum tu nak KLIK SINI.sambil sambil boleh dengar lagu ni*

Tak pernah kurasa begini
Ku menyintaimu sepenuh hatiku
Ternyata hanyalah dirimu
Yang mengerti aku sepenuh hatimu

Ku inginkan selalu terhentinya waktu
Supaya kita terus bersama

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
Sendiri jauh darimu
Ku perlukan kamu inginmu selalu
Temani jalan hidupku

Ternyata hanyalah dirimu yang amat ku rindu
Ku rindu selalu
Ku inginkan selalu terhentinya waktu
Supaya kita terus bersama

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
Sendiri jauh darimu
Ku perlukan kamu inginmu selalu
Temani jalan hidupku

Janganlah kau pergi tinggalkan diriku
Sendiri jauh

Jangan lah kau pergi tinggalkan diriku
Sendiri jauh darimu
Ku perlukan kamu inginmu selalu




Temani jalan hidupku
.. Janganlah kau pergi ..

Download mp3 DI SINI






p/s : dengar lagu ni pun sebab cite NoraElena tu. tapi saya bukan lar peminat fanatik cite tu ok. hehe :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...