Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Saturday, June 25, 2011

Siapa paling hebat antara juara-juara AF yang ada?

Siapa antara juara-juara AF (Akademi Fantasia) yang korang paling suka & ingat?

Vince?


Zahid? 


Mawi?


Faizal?


Mila?


Stacy?


Hafiz?


Shahir?



atau Hazama?


Pihak ASTRO akan menerbitkan sebuah rancangan (ala-ala Maharaja Lawak) bagi mencari siapa paling 

hebat antara juara-juara yang ada. 

wahh. mesti menarik kan? bagi saya , aura juara yang paling kuat adalah Mawi.

Sampai ada yang menggelar fenomena tersebut sebagai TsuMawi ketika AF musim yang ketiga dulu.

Juara-juara yang lain pun tak kurang hebatnya. Tapi bagi saya AF ni makin lama makin tak best. 

Maybe sebab banyak gimik macam AFMasuk lar & banyak lagi.

Bila agaknya rancangan ni nak kuar tv ye? hurm. tunggu je lar.


p/s : saje je letak gambar shahir tu besar ckit. hehe :D

7 comments:

Nani said...

STACY!!!!

Nurainaa Sofia Nurazizul said...

shahir! hehe

KaKTuS BeRDuRi said...

stacy best..ngee~

princess ayu said...

hafiz suara best,, stacy best menari =)

maya said...

hafiz

DEEDYmyself said...

kalau dilihat dari kejayaan dan populariti selepas menjadi juara aku akan kata mawi. tapi kalau dari segi siapa yang boleh pergi jauh. jawapannya 'stacey and hafis'

A'IM said...

Pramlee...errr ada ker... naik sendiri lagi best..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...