Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Thursday, July 14, 2011

Isteri potong kemaluan suami.

Seorang wanita dengan "senang hati" (kowt) memotong kemaluan suaminya & membuangnya ke dalam tong sampah. ish. ish. Nekad sungguh. haha. Tapi kejadian ni bukan berlaku kat Malaysia lar. Kejadian ni berlaku kat California. 

Dah siap buat tu semua, boleh lak dia (Catherine, 48) telefon pihak polis. sah sah lar kene tangkap. Wanita ni telah memasukan sejenis ubat ke dalam makanan yang dimasak sendiri olehnya & menyebabkan suaminya mengantuk. 
haa. Masa tu lar dia ikat tangan suami dia kat katil. Lepas je suami dia sedar, dengan readynya dia potong kemaluan suaminya itu dengan pisau.

Wanita tu mungkin tak berpuas hati dengan suaminya memandangkan mereka dalam proses bercerai. Kalau ye pun, jangan lar macam tu kan. 

Dia ditahan tapi telah diberikan jaminan oleh pihak polis sebanyak AS$ 1 Juta (RM 3 Juta)! 

p/s : Jangan tiru aksi ini! hehe.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...