Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Friday, July 15, 2011

Lelaki kucing kembali "mengiau".

Boleh tak tajuk macam tu? Boleh lar kan. Dah nama lelaki kucing. Mesti lar "mengiau" kan. hehe.


Ok2. Ni bukan cerita lawak. Ingat tak kes lelaki kucing? Yang suka culik budak kecik tu? haa. Kes ni kembali lagi. Seorang kanak kanak berusia 10 tahun telah dilarikan oleh seorang lelaki yang disyaki sebagai lelaki kucing. 

Dania Syazwana telah diculik di hadapan rumahnya di sebuat flat Taman Datuk Senu, Sentul. Dia diculik & dikurung di dalam sebuah rumah setinggan hampir 3 jam sebelum diselamatkan oleh seorang lelaki yang berusia dalam lingkungan 50an. 

Lelaki tersebut yang kebetulan melalui kawasan itu berjaya menyelamatkan Dania Syazwana dan menghantarnya pulang ke rumah. 

Pihak polis masih menyiasat kes ni dan menasihatkan ibu bapa atau penjaga menjaga keselamatan anak masing-masing untuk mengelakan perkara yang tidak diingini berlaku. 

Hurm. Tu lar kan. Budak ni sebenarnya baru balik sekolah  tapi tak dapat masuk rumah sebab berkunci. Mak ayah dia lak takde kat rumah. Sebab tu lar lelaki kucing tu ambil kesempatan.


8 comments:

ainaa said...

ish. takutnye..

Nurainaa Sofia Nurazizul said...

kena berhati-hati lar skang ni. macam macam kes ada.

Anis Izzati said...

lelaki kucing ? tak pernah dgr pun . huuhu

Anis Izzati said...

lelaki kucing ? tak pernah dgr pun . huuhu

iskandarzulkarn9 said...

saya tidak sukaa kucinggggg....!!!
kucing dtg umah je msti kena halau ngan sy...bla dpikirkan blik ksian ouhh...hehe

eida sazali said...

menakutkan kot... haha

Crystal Hati said...

lindungilah kanak-kanak, bahayalah skang tgk cite kt tv pun ngeri..

Azrin said...

sape laki kucing tu?? x pernah dengar la pulak laki kucing..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...