Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Monday, June 25, 2012

Wahhh naik banyak lar!

* blink blink blink *

haa macam tu lar lebih kurang ke-blink-an (klau xpaham ayat ni, anggap je macam paham okeys) bila tgok earning kt nuff td. sebabnya, dah lama kowt xupdate benda alah ni. jenguk2 je tgok earning naek banyak jugak lar. kira mcm suprise gitu. 

nak sambung lah kemalasan update lepas ni. haha :p sy xupdate sbb bz (jawapan standard!)

tapi yang pasti hasil tu xcukup lg nak buat belanja kenduri kawen okeys. opss tu besar sangat lar. haa yang pasti xlepas pun nak buat beli henpon baru. 

mood skang ni tengah exammm! = =" 

lagi dua paper 26hb Econometrik & 27hb Investment Analysis!

Lepas tu boleh cuti! yeayy

ok daa!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...