Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Tuesday, June 26, 2012

Lyrics of The Month - June

Anak Kampung
(Jimmy Palikat) 

Memang aku ini anak orang miskin
Tiada apa-apa yg dapatku berikan
Engkau memang cantik memang tidak padan 
Dan tidak sepadan

Aku anak kampung tiada pelajaran 
Kuli kuli sahaja memang tidak padan
Cantik bha kau itu banyak yg tergoda 
Lagi orang kaya

Chorus
Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun tiada ada pun bapa punya
Apalagi belanja mahu bayar berian
Kahwin sama kamu

Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerana aku cinta
Aku lepaskan kau sama orang lain

Engkau masih muda cantik lagi menawan
Janganlah kau cari lelaki macam saya
Engkau memang cantik
Nanti ko menyesal tiadalah guna 


p/s : best jugak lagu ni kan. mula2 dengar cam biasa je. lama2 dengar, eh best pulak. haha 

2 comments:

UniMeOw said...

lagu ni penah wat uni nangis..sebab lirik dia sgt menyentuh hati...sob3... (jiwang mode..haha)

Nizam Ijam said...

suka gak lagu nie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...