Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Thursday, March 24, 2011

Bidan Terjun : Kad Undangan Perkahwinan

bidan terjun? pe tu? untuk yang tak tau , bidan terjun bermaksud orang yang melakukan sesuatu pekerjaan secara tiba tiba walaupun dia takde kemahiran atau pengalaman. paham? hehe.

kenapa saya cakap pasal bidan terjun? sebab hari ni saya saya buat something yang tak pernah terfikir nak buat. tapi best & saya suka. hehe.

saya telah diminta tolong untuk membuat kad jemputan perkahwinan. walaaupun takde pengalaman tapi skill tu ada sikit sikit. *perasan lak* hehe. saya kalau bab bab berkaitan macam ni , saya suka buat. masa yang diperuntukkan kurang dari satu jam. sebab nak kena hantar hari ni gak. hasilnya tak seberapa tapi ini lar my first invitation card design. 




alamat rumah tak dapat dipaparkan di sini. simple je. nak design lebih lebih dah tak sempat. tapi takpe at least ada pengalaman. hehe. LadiesDesign. hurmm. maybe next after LadiesLicious? insyaallah. :)

p/s : ada kesalahan ejaan yang tak disengajakan.

*next assignment menanti. baru dapat tadi. DUA okeys. hukk*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...