Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Saturday, March 5, 2011

DIGI The Best Ever for Free Call & SMS

sebab itu lar saya suke Digi ni. baek sungguh kan. boleh bagi org free kol ngan sms. xpercaye? serious. tolong lar percaya. still lagi ade org yang tak tau. ni saya nak bagi tau. hehehe. just beli je simcard Digi ni. tak kesah lar yang Digi Prepaid atau pun Digi Easy. 


saya beli yang ini. boleh pilih no sendiri. Digi dah sediakan banyak nombor. cume korang boleh pilih nak yang mane. contohnya , saya nak no yang ade kene mengena dgn birthday saya. saya pilih 304 , jadi digi bagi pilihan no 0164380304 , 0164301304 , 0164880304... ade 5 nombor sebagai pilihan. kalau taknak yang ni pun , boleh pilih no yang dah siap kat kedai. takde lar pening pening nak cari nombor sampai gaduh gaduh. hehe. yang ni RM 8.50.


yang ni Digi Easy Prepaid. sama je boleh free kol & sms. tapi harga lebih sikit iaitu RM 10.80.

caranya. dail *128# pilih 5 ( Friends & Family ). then tekan 1 ( Buddyz ). hanya tiga nombor je yang boleh didaftarkan sebagai Buddyz. ok lar tu kan. hehe. tiap tiap bulan topup RM 30. bila dah cukup 6 bulan , boleh active kan untuk setahun. alarr. yang macam Maxix tu. topup setahun sekali. kalau nak guna Digi ni untuk free kol & sms boleh lar. boleh cakap puas puas. taknak cakap pun takpe. kol je , tapi diam. hehehe. 

saya ingat lagi , tauke kedai tu cakap. *u boleh free sampai bila bila. sampai u mati pun boleh lagi.* hahaha. ape lar u tauke. 

untuk yang selalu habesh topup bila bergayut , beli lar Digi. hehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...