Nuffnang

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Thursday, March 3, 2011

Kehidupan sebagai mahasiswi di UUM.

haish , sekarang baru rasa busy sikit. bila assignment semua dah memanggil , nak kene ready dgn presentation lagi. uhukk. naseb baek lar jadual saya tak pack sgt. banyak masa yang boleh digunakan. tapi.. biasa lar. kalau masa yang ada tu , diisi dengan hal hal yang tak berfaedah sgt. "tak berfaedah sgt" tau , bukan tak berfaedah langsung. hehe.

kalau nak cakap saya selalu online , tak lar selalu sgt. blog ni pun dah bape hari tak update. kalau time saya free & rajin boleh lar saya update entry banyak banyak dalam sehari. kalau nak kata saya asyik kuar ngan kawan kawan pun , takde lar sgt. biasa biasa je. kuar makan , round sikit sikit. balek bilik.

ber-gayut ( bukan atas pokok ok. hehe ) pun ade time tertentu je. biasa kul 5-6 pm ngan 10 malam ke ata sampai saya titow. biasa saya titow pun sebelum kul 12. tapi semenjak dua menjak ni , asyik lambat titow lak. sebab saya ter-titow ptg lepas kul 6. baring je atas katil , terus zZzz. hehe. sebelum cuti sem yang lepas tu , saya tak titow petang. bila kul 12 mlm je , dah ngantuk. bangun pagi pun senang. dah lar setiap hari klas saya mula kul 8am.

hari ni hari khamis. klas start kul 8-9.30am. 12.30-2pm. 5-8pm. uhukk. bulat lar mata saya hari ni.


sedikit pemandangan kul 2pm kat depan dkg1. memang panas. bersesak sesak. pakcik bus tu lak , berhenti jauh. student yang dah awal awal beratur kat depan ni , tak dapat nak naek lar. sebab yang kat belakang tu je dah ramai. kalau g kat bas tu pun , confirm tak dapat nak naek. 



tunggu dalam 5 minit pastu , baru lar ade bas untuk laluan B. banyak bas untuk laluan A je time ni. tak tau kenape. hurmmm. nak balek jalan kaki. jauh kalau dari dkg 1 ni. 

jap lagi klas ECom2. saya suka sbb lecturer baek & best. hehehe. nak titow jap. jap lagi kul 4 bangun siap siap. uops , sebelum tu kene makan ubat dulu. dah dekat 3 minggu tak baek baek, hukk. daaa~

p/s : tak sabar nak tunggu esok! yeay.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...