Nuffnang

There was an error in this gadget

ahli.kabinet.terhormat

oh! blog

Saturday, October 27, 2012

Monyet Muka Putih ..?

hari ni ramai lak yang jenguk2 blog ni cari pasal monyet muka putih? ada esemen ke nak kena buat? hehe. eh ade ke monyet muka putih ni? hurmmm..



kalau yang MACAM monyet, tapi tang mata dia putih tu, ada lar. tu namanyee.. si LUTONG (dah biasa dgr org sabah kalau cakap pasal sesiapa, mesti ada letak word "si" kat depan kan..contohnya, si Ali, si Abu..hehe). sebut elok2 ye. LUTONG. bukan lontong, lotong ke hape2. 



cenggini ler rupanye.. comel tu comel jugak, tapi kalau dh ada depan mata, mau lari lintang pukang. lagi2 lar kt UUM ni, kalau petang2 mesti diorang ni duk gayut atas pokok. takpun, duk lepak kat tangga. haishhh. 

nak tau beza monyet ngan lutong, bleh refer sini --> KLIK


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...